لیست محصولات تولید کننده فرگرانس ورد

قیمت همکاری برند اسمارت کالکشن

محصول یا محصولات مورد نظرتان را انتخاب.درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.
ارسال در تهران از طریق اسنپ باکس امکانپذیر میباشد.شنبه تا ۴ شنبه (باهماهنگی قبلی) درصورت نیاز و استعلام از موجودی این محصول تماس حاصل نمایید.
واتساپ،تلگرام : ۰۹۳۵۷۳۵۹۳۶۸
هزینه ارسال به تهران و شهرستان تا ۴ عدد رایگان میباشد.(انتخاب رایحه به عهده مشتری میباشد)
نحوه ارسال محصولات به تمام شهرستانها :
ارسال توسط اداره پست ( ۳ روزه تحویل درب منزل. شنبه تا ۵ شنبه)
تهران ( ۱ الی ۲ روز کاری شنبه تا ۵ شنبه)
امیدواریم با خرید عطر و ادکلن و محصولات ما لحظات شما رنگ و بویی خوش به خود بگیرد.
در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.
https://www.instagram.com/shaghayeghsayaar

شرکت فرگرانس وورد (Fragrance World) از تولیدکنندگان اسانس،عطر و ادکلن است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را در کشور امارات متحده عربی آغاز کرد.هدف این شرکت تولید عطرهایی با ماندگاری و کیفیت بالا با قیمت مناسب است که توانسته است با عرضه محصولاتی با رایحه های نزدیک به رایحه های عطرهای برندهای گران قیمت،معروف و پرطرفدار،به خوبی بازار ادکلن های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از آنِ خود کند. برخلاف گفته برخی،این شرکت به هیچ عنوان جعلی نبوده و صرفا کپی کننده نیست.اما سعی نموده علاوه بر مشابه سازی رایحه ادکلن های برندهای معروف، حتی در طراحی بطری محصول نیز به گونه ای از نمونه برند اصلی الگوبرداری کند. با توجه به وضعیت ارز،شرایط اقتصادی در ایران و افزایش بی سابقه قیمت کالاهای وارداتی از جمله ادکلن؛محصولات این شرکت به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می تواند جایگزین بسیار خوب و به صرفه ای برای کارهای برند و گران قیمت باشد.در همین راستا ما بهترین کارهای این شرکت را به شما،مشتریان وفادار خود پیشنهاد و عرضه می نماییم.

بیشتر
در هر صفحه
BROWN LEATHERبسیار مناسب جهت هدیه به آقایان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
Fragrance World Berries Weekendعطری است شیک.جذاب،گلی و میوه ای،آرامش بخش برای بانوانامیدواریم با خرید عطر و ادکلن و محصولات ما لحظات شما رنگ و بویی خوش به خود بگیرد. در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
Fragrance World CANALE DE BLUE INTENSEادکلن  CANALE DE BLUE از شرکت فرگرانس که ادکلنی بسیار شیک و مخصوص مردان جنتلمن. در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
Fragrance World CANEL DI BLUE forعطری است مردانه و محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید. www.instagram.com/shaghayeghsayaar.
FRAGRANCE WORD BlOOMING FLOWER        عطر سرزنده و متفاوت برای خانم های رمانتیک   در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
fragrance world BLAK INK Pore Homme در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
FRAGRANCE WORD BLACK LEGENDعطری است مردانه و جذاب.
 Fragrance World Black Leather عطری خنک و شیرین، با قدرت ماندگاری عالی بسیار مناسب جهت هدیه به آقایان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
 Fragrance World Black Leather عطری خنک و شیرین با قدرت ماندگاری عالی بسیار مناسب جهت هدیه به آقایان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
TOOMFORD Pour Hommeادکلن تامفورد مردانه ساخت شرکت فرگرنس ورد (FRAGRANCE WORD) در امارات متحده عربی در حجم 100 میل ساخته و ارائه گردید.این ادکلن دارای رایحه تلخ و طبعی ملایم می باشد که قابل استفاده در تمام فصول سال است می تواند با خط بوی به جا مانده حسی سرشار از انرژی را به مخاطبانتان القا کند.
FRAGRANCE WORD Third Generationرایحه ای جذاب،دلنشین و دوست داشتنی
نمایش 49 - 60 از 150 مورد