برند فرگرانس ورد

برند فرگرانس ورد

برند فرگرانس ورد 

150 محصول وجود دارد.

زیرشاخه‎ها

شرکت فرگرانس وورد (Fragrance World) از تولیدکنندگان اسانس،عطر و ادکلن است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را در کشور امارات متحده عربی آغاز کرد.هدف این شرکت تولید عطرهایی با ماندگاری و کیفیت بالا با قیمت مناسب است که توانسته است با عرضه محصولاتی با رایحه های نزدیک به رایحه های عطرهای برندهای گران قیمت،معروف و پرطرفدار،به خوبی بازار ادکلن های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از آنِ خود کند.
برخلاف گفته برخی،این شرکت به هیچ عنوان جعلی نبوده و صرفا کپی کننده نیست.اما سعی نموده علاوه بر مشابه سازی رایحه ادکلن های برندهای معروف،حتی در طراحی بطری محصول نیز به گونه ای از نمونه برند اصلی الگوبرداری کند.
با توجه به وضعیت ارز،شرایط اقتصادی در ایران و افزایش بی سابقه قیمت کالاهای وارداتی از جمله ادکلن؛محصولات این شرکت به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می تواند جایگزین بسیار خوب و به صرفه ای برای کارهای برند و گران قیمت باشد.در همین راستا ما بهترین کارهای این شرکت را به شما،مشتریان وفادار خود پیشنهاد و عرضه می نماییم.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar

در هر صفحه
fragrance world de costa BROWN در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
BLANC ORCHID BROWNلوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق
TOOMFORD Pour Hommeادکلن تامفورد مردانه ساخت شرکت فرگرنس ورد (FRAGRANCE WORD) در امارات متحده عربی در حجم 100 میل ساخته و ارائه گردید.این ادکلن دارای رایحه تلخ و طبعی ملایم می باشد که قابل استفاده در تمام فصول سال است می تواند با خط بوی به جا مانده حسی سرشار از انرژی را به مخاطبانتان القا کند.
Fragrance World Bavaria Omniya Crystalلطیفی و دلپذیری رایحه ی این محصول به حدی است که هنگام بوییدن آن حس لمس گلبرگ های یک گل به شما دست می دهد.
FRAGRANCE WORD SWEET MOONعطری است زنانه و جوان پسند. در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
FRAGRANCE WORD Third Generationرایحه ای جذاب،دلنشین و دوست داشتنی
FRAGRANCE WORD Fairy Land Pour Femmeعطری است کلاسیک و بسیار شکیل و زنانه در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
Fragrance World MACH MORE FUNمخصوص خانم های موقر و فرهیخته دلفریب
نمایش 49 - 60 از 150 مورد