برند فرگرانس ورد

برند فرگرانس ورد

برند فرگرانس ورد 

150 محصول وجود دارد.

زیرشاخه‎ها

شرکت فرگرانس وورد (Fragrance World) از تولیدکنندگان اسانس،عطر و ادکلن است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را در کشور امارات متحده عربی آغاز کرد.هدف این شرکت تولید عطرهایی با ماندگاری و کیفیت بالا با قیمت مناسب است که توانسته است با عرضه محصولاتی با رایحه های نزدیک به رایحه های عطرهای برندهای گران قیمت،معروف و پرطرفدار،به خوبی بازار ادکلن های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از آنِ خود کند.
برخلاف گفته برخی،این شرکت به هیچ عنوان جعلی نبوده و صرفا کپی کننده نیست.اما سعی نموده علاوه بر مشابه سازی رایحه ادکلن های برندهای معروف،حتی در طراحی بطری محصول نیز به گونه ای از نمونه برند اصلی الگوبرداری کند.
با توجه به وضعیت ارز،شرایط اقتصادی در ایران و افزایش بی سابقه قیمت کالاهای وارداتی از جمله ادکلن؛محصولات این شرکت به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می تواند جایگزین بسیار خوب و به صرفه ای برای کارهای برند و گران قیمت باشد.در همین راستا ما بهترین کارهای این شرکت را به شما،مشتریان وفادار خود پیشنهاد و عرضه می نماییم.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar

در هر صفحه
FRAGRANCE WORD KINGS MANعطری با کلاس،خوشبو و شیک
emporia private goldرایحه ای یگانه و استثنایی مناسب بانوان
FRAGRANCE WORD FW L'UOMOعطری است مردانه و شیک
FRAGRANCE WORD Le Bois Noirعطری است زنانه و مردانه و شیک.ملایم و گرم و تلخ
FRAGRANCE WORD SUPREME L'HOMMEعطری است مردانه و خاص.
FRAGRANCE WORD GRIS THE ONE & ONLYعطری خنک و تلخ،با رایحه ای مدرن و خاص در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید. www.instagram.com/shaghayeghsayaar
HALLO QUEEN FRAGRANCE WORDعطری است زنانه و کلاسیک.
Fragrance World Barakkat Rouge.540 در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
FRAGRANCE WORD PURE X FOR WOMANمحصولی محرک ، اغواکننده ، فریبنده مناسب بانوانی است که داشتن تحرک,انرژی و نیرومند بودن را خواستارند.
Fragrance World Al Sheik No.77عطر کلاسیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
نمایش 97 - 108 از 150 مورد