برند فرگرانس ورد

برند فرگرانس ورد

برند فرگرانس ورد 

150 محصول وجود دارد.

زیرشاخه‎ها

شرکت فرگرانس وورد (Fragrance World) از تولیدکنندگان اسانس،عطر و ادکلن است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را در کشور امارات متحده عربی آغاز کرد.هدف این شرکت تولید عطرهایی با ماندگاری و کیفیت بالا با قیمت مناسب است که توانسته است با عرضه محصولاتی با رایحه های نزدیک به رایحه های عطرهای برندهای گران قیمت،معروف و پرطرفدار،به خوبی بازار ادکلن های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از آنِ خود کند.
برخلاف گفته برخی،این شرکت به هیچ عنوان جعلی نبوده و صرفا کپی کننده نیست.اما سعی نموده علاوه بر مشابه سازی رایحه ادکلن های برندهای معروف،حتی در طراحی بطری محصول نیز به گونه ای از نمونه برند اصلی الگوبرداری کند.
با توجه به وضعیت ارز،شرایط اقتصادی در ایران و افزایش بی سابقه قیمت کالاهای وارداتی از جمله ادکلن؛محصولات این شرکت به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می تواند جایگزین بسیار خوب و به صرفه ای برای کارهای برند و گران قیمت باشد.در همین راستا ما بهترین کارهای این شرکت را به شما،مشتریان وفادار خود پیشنهاد و عرضه می نماییم.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar

در هر صفحه
Fragrance World CANEL DI BLUE forعطری است مردانه و محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید. www.instagram.com/shaghayeghsayaar.
fragrance world Carbon Black در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید. www.instagram.com/shaghayeghsayaar
fragrance world Jimmy Choo for womenاین عطر مختص زنان قوی و با اعتماد به نفس،که اهل تفریح و سرگرمی هستند می باشد.
fragrance world BLAK INK Pore Homme در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaar
FRAGRANCE WORD LA UNOعطری است مردانه و شیک. در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
FRAGRANCE WORD SUAVE در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
BROWN LEATHERبسیار مناسب جهت هدیه به آقایان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
Fragrance World CANALE DE BLUE INTENSEادکلن  CANALE DE BLUE از شرکت فرگرانس که ادکلنی بسیار شیک و مخصوص مردان جنتلمن. در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
FRAGRANCE WORD MANIFESTO در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید.www.instagram.com/shaghayeghsayaarدرصورت نیاز و استعلام از موجودی محصولات تماس حاصل نمایید.
FRAGRANCE WORD String Eau De Parfumمحصولات شرکت فرگرانس وردتولید کشور اماراتکیفیت فوق العاده
fragrance world La Nuit Tresor Lancome for womenقبل از خرید این محصول تماس حاصل نمایید.محصولات شرکت فرگرانس وردتولید کشور اماراتکیفیت فوق العاده
نمایش 37 - 48 از 150 مورد